Перші результати

Сучасне суспільство розвивається семимильними кроками і саме школа - та установа, яка стоїть першою в ланцюжку серйозної освіти дітей, має бути «попереду планети усієї». Саме в школі, прийшовши в перший клас, кожна дитина усвідомлює, що перед нею початок її дорослого серйозного життя, і саме в школі їй треба отримати освітню базу, для того, щоб стати конкурентоспроможним на ринку праці у майбутньому.
Ідея технічного оснащення школи не нова. У сучасній школі велика кількість техніки (комп’ютери, інтерактивні дошки, навчальні комплекси тощо). З усією цією технікою сучасним учителям просто необхідно працювати. Учень повинен бачити у своїй школі не «ворога», який учить його чомусь старому, а друга, що йде в ногу з часом.
Навантаження сучасного учителя настільки велике, що бракує навіть 24 годин у добі. Якщо людина, а в нашому випадку - учитель, педагогічний працівник, стикається зі зростаючим потоком нових завдань, то просто необхідно запропонувати йому новий зручний інструмент для оптимального їх вирішення з мінімальними трудовитратами. Такий інструмент потрібен і учням, які бажають отримувати більше інформації ніж написано в підручнику, та сказано вчителем. І ще, такий інструмент потрібен батькам, які бажають мати інформацію не тільки чотири рази на рік, на батьківських зборах, а щодня.
Таким інструментом стає - створення єдиної інформаційної системи (ЄІС). Впровадження нової корпоративної структури у вже існуючу структуру дозволяє посилити її, спростити обмін інформацією і зробити цю конструкцію гнучкою на стільки, на скільки можливо.
До нової (вдосконаленої) структури було висунуто ряд вимог (її характеристик):
-                простота і зрозумілість нової людини в колективі і усього колективу в цілому;
-                гнучкість, що дозволяє легко проводити розширення і модернізацію;
-                охоплення усього закладу (ніхто не повинен опинитися поза системою);
-                готове рішення, що не вимагає початкового вкладення кінцевого користувача;
-                надання кожному учаснику навчально-виховного процесу набору гнучких легко засвоюваних інструментів для вдосконалення системи у межах його повноважень;
-                поетапне впровадження нових засобів і інструментів, для того, щоб різко не збільшити навантаження на персонал.
Для створення такої системи були розглянуті ряд готових продуктів, які могли бути узяті за основу. І ось 25 грудня 2015 року, на спільному засідання Педагогічної ради та  Ради НВК затверджено план Проекту розгортання інформаційно-освітнього середовища  на базі  Google Apps для освіти. Вибір у бік "Google Apps" був зроблений через те, що багато педагогів вже активно використовували на той момент у своїй роботі сервіси Google.
Для подальшої роботи було зареєстровано доменне ім'я balabino-nvk.com.ua, яке "прив'язане" до сервісу "Google Apps".

Усім учасникам було створено облікові записи зрозумілого виду прізвище або посада (у латинській транслітерації)@balabino-nvk.com.ua. Кожен співробітник отримав корпоративну електронну поштову скриньку з ім'ям відповідного вигляду.
На базі соціального сервісу Google+ розпочала свою роботу віртуальна учительська.
Адміністрацією НВК були розроблені та впроваджені в дію локальні проекти наступних документів:

Положення про систему електронної поштиПоложення про електронний інформаційний обмінПоложення про щкільний інформаційний центр

Окрім нововведень в закладі з 2010 року працює офіційний сайт Балабинського НВК «Престиж». У 2013 році створено безпарольну зону Wi-Fi, яка покриває, на сьогодні, весь навчальний заклад. З 2014 року відбувається розбудова освітнього  простору нового покоління – навчальне електронне середовище «1 учень - 1 комп’ютер». Де кожен учень має власний портативний комп’ютер - нетбук, який підключений до класної локальної мережі та Інтернету, з вільним доступом до освітніх ресурсів.
З вересня 2015 року розпочалось впровадження хмарних технологій в навчальний процес. Вчителі почали застосовувати на уроках і в позакласній діяльності сервіси Google та інші Інтернет технології. Створили власні сайти та блоги:
Сайт вчителя української мови та літератури Пересунько Тетяни Миколаївни
Блог вчителя початкових класів Дегтярьової Маргарити Сергіївни
де викладають матеріали для роботи на уроках і вдома.
Тепер давайте розглянемо, як дані інновації вплинули на індикатори якості освіти у Балабинському НВК.
ЗА КЛАСИФІКАЦІЄЮ ОЕСО (Організація економічного співробітництва та розвитку) виокремлено чотири індикатори якості освіти:
Група Індикаторів А - Інформація про учасників навчально-виховного процесу, що впливає на успішність навчання і як успішність навчання впливає на успішність учасників нвп на ринку праці;
Група Індикаторів В - Інформація про інвестиції в освіту;
Група Індикаторів С - Інформація про навчання впродовж життя  та для професійного розвитку;
Група індикаторів Д - Інформація про освітнє середовище.

Отже, використання хмарних технологій в роботі Балабинського НВК «Престиж» на сьогодні виявило наступні результати.  

Комментариев нет:

Отправка комментария