Сучасне суспільство розвивається семимильними кроками і
саме школа - та установа, яка стоїть першою в ланцюжку серйозної освіти дітей,
має бути «попереду планети усієї». Саме в школі, прийшовши в перший клас, кожна
дитина усвідомлює, що перед нею початок її дорослого серйозного життя, і саме в
школі їй треба отримати освітню базу, для того, щоб стати конкурентоспроможним
на ринку праці у майбутньому.
Ідея технічного оснащення школи не нова. У сучасній школі велика кількість
техніки (комп’ютери, інтерактивні дошки, навчальні
комплекси тощо). З усією цією технікою сучасним учителям просто необхідно
працювати. Учень повинен бачити у своїй школі не «ворога», який учить його
чомусь старому, а друга, що йде в ногу з часом.
Навантаження сучасного учителя настільки велике, що
бракує навіть 24 годин у добі. Якщо людина, а в нашому випадку - учитель,
педагогічний працівник, стикається зі зростаючим потоком нових завдань, то
просто необхідно запропонувати йому новий зручний інструмент для оптимального
їх вирішення з мінімальними трудовитратами. Такий інструмент потрібен і учням,
які бажають отримувати більше інформації ніж написано в підручнику, та сказано
вчителем. І ще, такий інструмент потрібен батькам, які бажають мати інформацію
не тільки чотири рази на рік, на батьківських зборах, а щодня.
Таким інструментом стає - створення єдиної інформаційної
системи (ЄІС). Впровадження нової корпоративної структури у вже існуючу
структуру дозволяє посилити її, спростити обмін інформацією і зробити цю
конструкцію гнучкою на стільки, на скільки можливо.
До нової (вдосконаленої) структури було висунуто ряд
вимог (її характеристик):
-
простота і зрозумілість нової людини в
колективі і усього колективу в цілому;
-
гнучкість, що дозволяє легко проводити
розширення і модернізацію;
-
охоплення усього закладу (ніхто не
повинен опинитися поза системою);
-
готове рішення, що не вимагає
початкового вкладення кінцевого користувача;
-
надання кожному учаснику
навчально-виховного процесу набору гнучких легко засвоюваних інструментів для
вдосконалення системи у межах його повноважень;
-
поетапне впровадження нових засобів і
інструментів, для того, щоб різко не збільшити навантаження на персонал.
Для створення такої системи були розглянуті ряд готових продуктів, які
могли бути узяті за основу. І ось 25 грудня 2015 року, на спільному засідання Педагогічної ради та Ради НВК затверджено план Проекту
розгортання інформаційно-освітнього середовища
на базі Google Apps для освіти. Вибір у бік "Google
Apps" був зроблений через те, що багато педагогів вже активно використовували
на той момент у своїй роботі сервіси Google.
Для подальшої роботи було зареєстровано доменне ім'я balabino-nvk.com.ua, яке
"прив'язане" до сервісу "Google Apps".
Усім учасникам було створено облікові записи зрозумілого
виду прізвище або посада (у латинській транслітерації)@balabino-nvk.com.ua. Кожен
співробітник отримав корпоративну електронну поштову скриньку з ім'ям
відповідного вигляду.
На базі соціального сервісу Google+ розпочала свою роботу віртуальна учительська.
Адміністрацією НВК були розроблені та впроваджені в дію локальні проекти наступних
документів:
Положення про систему електронної поштиПоложення про електронний інформаційний обмінПоложення про щкільний інформаційний центр
Окрім нововведень в закладі з 2010 року працює офіційний сайт Балабинського НВК «Престиж». У 2013
році створено безпарольну зону Wi-Fi, яка покриває, на сьогодні,
весь навчальний заклад. З
2014 року відбувається розбудова освітнього
простору нового покоління – навчальне
електронне середовище «1 учень - 1 комп’ютер». Де кожен учень має власний
портативний комп’ютер - нетбук, який підключений до класної локальної мережі та
Інтернету, з вільним доступом до освітніх ресурсів.
З вересня 2015 року розпочалось впровадження хмарних технологій в навчальний процес. Вчителі почали застосовувати на уроках і в позакласній діяльності сервіси Google та інші Інтернет технології. Створили
власні сайти та блоги:
Сайт вчителя
української мови та літератури Пересунько Тетяни МиколаївниБлог вчителя початкових класів Дегтярьової Маргарити Сергіївни
де викладають
матеріали для роботи на уроках і вдома.
Тепер давайте розглянемо, як дані інновації вплинули на індикатори
якості освіти у Балабинському НВК.
ЗА КЛАСИФІКАЦІЄЮ
ОЕСО (Організація економічного співробітництва та розвитку) виокремлено чотири
індикатори якості освіти:
Група Індикаторів А - Інформація про учасників
навчально-виховного процесу, що впливає на успішність навчання і як успішність
навчання впливає на успішність учасників нвп на ринку праці;
Група Індикаторів В - Інформація про інвестиції в
освіту;
Група Індикаторів С - Інформація про навчання впродовж
життя та для професійного розвитку;
Група індикаторів Д - Інформація про освітнє
середовище.
Отже, використання хмарних технологій в роботі
Балабинського НВК «Престиж» на сьогодні виявило наступні результати.
Комментариев нет:
Отправить комментарий